1. Spakuj cały sprzęt potrzebny na imprezę. Nie zapomnij szelek, liny, smyczy, miski, długopisu, kubka na bufet, wody, buta dla psa (obowiązkowy na dystansie Mid).
2. Nie zapomnij o KSIĄŻECZCE ZDROWIA PSA, paszporcie lub zaświadczeniu o szczepieniu przeciw wściekliźnie – szczepienie musi być ważne.
3. Baza imprezy znajdować się będzie na Rynku w Wiśle. Odbierz numer startowy możliwie najwcześniej, koniecznie w godzinach pracy biura zawodów (piątek 19.00 – 20.00, sobota 8.00 – 9.30).
4. Starty odbędą się dla dystansów: Mid i Mini o godz. 10.00, Chihuahua o godz. 10.15.
5. Mapy i karty zawodnika rozdajemy na odprawie technicznej ok. 15 minut przed startem każdego dystansu.
6. Nie karm psa bezpośrednio przed startem – to niebezpieczne dla psa (!). Robimy to minimum na 3 - 4 godziny przed startem, w ilości o połowę mniejszej niż zwykle. Najlepiej zupełnie zrezygnować z porannego karmienia w dniu zawodów i dać psu obfitą kolację dzień przed imprezą.
7. Na punktach kontrolnych będą hasła do przepisania oraz perforatory. Jeśli startujesz pierwszy raz przeczytaj:
https://bityl.co/BeME
8. Na trasie staraj się śledzić swoje położenie na mapie.
9. Na bufecie nie będzie plastikowych kubków, zabierz na trasę własny kubek lub bidon.
10. Bezwzględnie sprzątamy po swoich psach (z wyłączeniem szlaków turystycznych poza terenami zabudowanymi).
11. Pod żadnym pozorem przez cały czas trwania imprezy nie puszczamy psów luzem.
12. Pamiętaj aby z telefonów awaryjnych które są na karcie zawodnika, korzystać wyłącznie w razie wyższej konieczności (!). Telefony służą głównie do informowania nas jeśli wystąpią problemy u psa.
13. Twój pies powinien jako pierwszy (przed Tobą) przekroczyć linię mety. Jeśli jest taka potrzeba - zwolnij. Więcej na ten temat:
https://bityl.co/LBCk
14. Bardzo ważne: Ty i Twój pies to „team”. Pokonujecie trasę wspólnie, w zgodzie z Waszymi możliwościami, współpracujecie. Jednak to Ty jesteś liderem, opowiadasz nie tylko za siebie, ale przede wszystkim za bezpieczeństwo i komfort Twojego psa.