Największy cykl imprez dla właścicieli psów w Polsce.
PUCHAR POLSKI W DOGTREKKINGU

 

 

DOGTREKKING GALERIA ABC DOGTREKKERA

Jesteś tutaj: WIRTUALNY KROK PO KROKU

KROK PO KROKU

Jak wystartować w Wirtualnym Dogtrekkingu:

 
KROK 1

Zgłoś się on-line:

  • wybierz kategorię:
-   indywidualną (jeden człowiek) lub
-   rodzinną (może startować cała rodzina)
UWAGA: rodzina ma możliwość wykupienia dodatkowych pakietów startowych
- maksymalnie 3 dodatkowe pakiety dla jednej rodziny, nie więcej niż 1 pakiet na członka rodziny
- np. rodzina 3-osobowa może wykupić maksymalnie 3 pakiety (1 pakiet + 2 pakiety dodatkowe)
 
  • wybierz sposób dostawy pakietu startowego:
-    do paczkomatu InPost (w formularzu zgłoszeniowym prosimy o podanie numeru paczkomatu, swój paczkomat znajdziesz na stronie firmy InPost, pod adresem: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat)
  do domu – kurier InPost lub DPD
 

KROK 2

Opłać start najpóźniej 9 dni przed wydarzeniem, zgodnie z cennikiem.

 
KROK 3

Wysyłamy Twój pakiet startowy (najpóźniej 4 dni przed wydarzeniem).

 
KROK 4

W dniu wydarzenia zabierz swojego psa, numer startowy i wyruszcie na szlak!

Jeśli pokonacie minimum 10 km – ukończycie dystans MINI, natomiast jeśli pokonacie 16 km i więcej – ukończycie dystans MID.

 
KROK 5

Przekaż nam dokumentację ze startu:

1.   Opis przejścia trasy wg wzoru:
-   Dogtrekker: Adam Kowalski
-   Pies: Berdo (owczarek belgijski)
-   Trasa, długość, czasLubliniec – Staw Kokotek I – Piłka – Rezerwat Jeleniak – Mikuliny – Droga Kościółkowa – Staw Posmyk – Lubliniec. 18 km. 5:30 h.
-   Dodatkowe informacje (nieobowiązkowe): krótki opis wycieczki.
2.   Zdjęcia z trasy
-   najlepiej, by przedstawiały uczestników dogtrekkingu,
-   przynajmniej na jednym musi być widoczny numer startowy,
-   maksymalnie 3 zdjęcia.
3.   Zrzut ekranu lub zdjęcie ekranu urządzenia na którym widać: datę, długość pokonanej trasy i czas w jakim została pokonana. Pomiary mogą być dokonywane za pomocą dowolnego urządzenia z GPS np. telefonu z aplikacją sportową, nawigacji turystycznej, zegarka sportowego. Wskazane jest aby na zdjęciu/zrzucie ekranu widoczny był ślad pokonanej trasy.
Poniżej przykładowy zrzut ekranu:
 

Dokumentację możasz nam przekazać  w ciągu 2 dni po dogtrekkingu, na dwa sposoby:

  • zamieścić post na stronie wydarzenia na facebook’u lub
 

Dodatkowo zachęcamy do nakręcenia krótkiego filmu z trasy.

Film o długości maksymalnie 20 sekund (prosimy o kadry poziome) prześlij na adres wirtualny@dogtrekking.com.pl, a my z nadesłanych materiałów stworzymy wspólny film z wydarzenia.

 
KROK 6

Pobierz pamiątkowy dyplom.

Na podstawie dokumentacji ze startu, w ciągu 7 dni po dogtrekkingu, przygotujemy dla Ciebie i zamieścimy na naszej stronie internetowej imienny pamiątkowy dyplom uczestnictwa z pokonanym dystansem i czasem.

 

Więcej szczegółów w Regulaminie.

 

 

 

 

 

SPONSOR GŁÓWNY

Oficjalni Partnerzy

Sponsorzy

Patroni Medialni

Wszystkie prawa zastrzeżone.
Strona wykonana przez doneta.pl