Jak wystartować w Wirtualnym Dogtrekkingu:
KROK 1
Zgłoś się on-line:
- indywidualną (jeden człowiek) lub
- rodzinną (może startować cała rodzina)
UWAGA: rodzina ma możliwość wykupienia dodatkowych pakietów startowych
- maksymalnie 3 dodatkowe pakiety dla jednej rodziny, nie więcej niż 1 pakiet na członka rodziny
- np. rodzina 3-osobowa może wykupić maksymalnie 3 pakiety (1 pakiet + 2 pakiety dodatkowe)
- wybierz sposób dostawy pakietu startowego:
- do paczkomatu InPost (w formularzu zgłoszeniowym prosimy o podanie numeru paczkomatu, swój paczkomat znajdziesz na stronie firmy InPost, pod adresem: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat)
- do domu – kurier InPost lub DPD
KROK 2
Opłać start najpóźniej 9 dni przed wydarzeniem, zgodnie z cennikiem.
KROK 3
Wysyłamy Twój pakiet startowy (najpóźniej 4 dni przed wydarzeniem).
KROK 4
W dniu wydarzenia zabierz swojego psa, numer startowy i wyruszcie na szlak!
Jeśli pokonacie minimum 10 km – ukończycie dystans MINI, natomiast jeśli pokonacie 16 km i więcej – ukończycie dystans MID.
KROK 5
Przekaż nam dokumentację ze startu:
1. Opis przejścia trasy wg wzoru:
- Dogtrekker: Adam Kowalski
- Pies: Berdo (owczarek belgijski)
- Trasa, długość, czas: Lubliniec – Staw Kokotek I – Piłka – Rezerwat Jeleniak – Mikuliny – Droga Kościółkowa – Staw Posmyk – Lubliniec. 18 km. 5:30 h.
- Dodatkowe informacje (nieobowiązkowe): krótki opis wycieczki.
2. Zdjęcia z trasy
- najlepiej, by przedstawiały uczestników dogtrekkingu,
- przynajmniej na jednym musi być widoczny numer startowy,
- maksymalnie 3 zdjęcia.
3. Zrzut ekranu lub zdjęcie ekranu urządzenia na którym widać: datę, długość pokonanej trasy i czas w jakim została pokonana. Pomiary mogą być dokonywane za pomocą dowolnego urządzenia z GPS np. telefonu z aplikacją sportową, nawigacji turystycznej, zegarka sportowego. Wskazane jest aby na zdjęciu/zrzucie ekranu widoczny był ślad pokonanej trasy.
Poniżej przykładowy zrzut ekranu:
Dokumentację możasz nam przekazać w ciągu 2 dni po dogtrekkingu, na dwa sposoby:
- zamieścić post na stronie wydarzenia na facebook’u lub
Dodatkowo zachęcamy do nakręcenia krótkiego filmu z trasy.
Film o długości maksymalnie 20 sekund (prosimy o kadry poziome) prześlij na adres wirtualny@dogtrekking.com.pl, a my z nadesłanych materiałów stworzymy wspólny film z wydarzenia.
KROK 6
Pobierz pamiątkowy dyplom.
Na podstawie dokumentacji ze startu, w ciągu 7 dni po dogtrekkingu, przygotujemy dla Ciebie i zamieścimy na naszej stronie internetowej imienny pamiątkowy dyplom uczestnictwa z pokonanym dystansem i czasem.
Więcej szczegółów w Regulaminie.