1. Spakuj cały sprzęt potrzebny na imprezę. Nie zapomnij szelek, liny, smyczy, miski, długopisu, kubka na bufet, wody, buta dla psa (obowiązkowy na dystansie Mid).
2. Nie zapomnij o KSIĄŻECZCE ZDROWIA PSA, paszporcie lub zaświadczeniu o szczepieniu przeciw wściekliźnie – szczepienie musi być ważne.
3. Baza imprezy znajdować się będzie na Skalisku (mapa w poprzednim poście). Odbierz numer startowy możliwie najwcześniej, koniecznie w godzinach pracy biura zawodów (piątek 19.00 – 20.00, sobota 8.00 – 9.30).
4. Starty odbędą się osobno dla każdego dystansu dystansu: Mid - godz. 10.00, Mini - godz. 10.15, Chihuahua - godz. 10.30.
5. Mapy i karty zawodnika rozdajemy na odprawie technicznej ok. 15 minut przed startem każdego dystansu.
6. Nie karm psa bezpośrednio przed startem – to niebezpieczne dla psa (!). Robimy to minimum na 3 - 4 godziny przed startem, w ilości o połowę mniejszej niż zwykle. Najlepiej zupełnie zrezygnować z porannego karmienia w dniu zawodów i dać psu obfitą kolację dzień przed imprezą.
8. Na trasie staraj się śledzić swoje położenie na mapie.
9. Na bufecie nie będzie plastikowych kubków, zabierz na trasę własny kubek lub bidon.
10. Bezwzględnie sprzątamy po swoich psach (z wyłączeniem szlaków turystycznych poza terenami zabudowanymi).
11. Pod żadnym pozorem przez cały czas trwania imprezy nie puszczamy psów luzem.
12. Pamiętaj aby z telefonów awaryjnych które są na karcie zawodnika, korzystać wyłącznie w razie wyższej konieczności (!). Telefony służą głównie do informowania nas jeśli wystąpią problemy u psa.
13. Tempo dostosuj do możliwości swojego psa oraz własnych. Odpowiadasz nie tylko za siebie, ale też za bezpieczeństwo i komfort Twojego psa. Spotykamy się przede wszystkim po to, żeby dobrze się bawić, rywalizacja to sprawa drugorzędna!